Eveline68 Geplaatst: 27 oktober 2013 Share Geplaatst: 27 oktober 2013 Ik vind die bakken echt super, na de regenval van de afgelopen weken krijg ik de neiging om ze ook te maken miss dat ik met een bak begin bevalt het mij dan maak ik er nog twee. Zag dat er meerdere forumsleden gebruik maken van die bakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
paulroeffel Geplaatst: 28 oktober 2013 Share Geplaatst: 28 oktober 2013 welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oudje Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst: 29 oktober 2013 Hallo, welkom! Jammer van die vervuilde grond! Je oplossing is super, daar ga je veel plezier van hebben! Marijke. Tip !! Waar moet ik op letten als ik een huis wil kopen? Als u van plan bent een huis te kopen is het verstandig uit te zoeken of de bodem verontreinigd is en of er eventueel gesaneerd is of moet worden. Volgens de wet is de koper zelfs verplicht uit te zoeken of er verontreiniging aanwezig is (de onderzoeksplicht) en de verkoper is verplicht de koper te informeren over aanwezige verontreiniging (de informatieplicht). In het koopcontract is een clausule opgenomen over de mogelijke aanwezigheid van ondergrondse tanks en bodemverontreiniging. U kunt als koper na aanschaf van het pand verantwoordelijk gesteld worden voor verontreiniging op zijn perceel. Bron: http://www.bodem.info/?id=3893 Quote Een theorie blijft een hypothese tot deze aan de praktijk wordt getoetst! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oudje Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik vind die bakken echt super, na de regenval van de afgelopen weken krijg ik de neiging om ze ook te maken miss dat ik met een bak begin bevalt het mij dan maak ik er nog twee. . Ik heb de clips zo net thuis gekregen.. Quote Een theorie blijft een hypothese tot deze aan de praktijk wordt getoetst! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
marijke Geplaatst: 29 oktober 2013 Share Geplaatst: 29 oktober 2013 Welkom op het forum.Wat ben je van plan te gaan kweken in je bakken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oudje Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst: 29 oktober 2013 Die ideeën moet ik de komende maanden van jullie opdoen.. In ieder geval moet de boerenkool, spinazie, tuinboon, prinsesse-boontjes o.i.d., sla,ijsbergsla, andijvie,radijsjes,rode biet,bosuitjes op het menu staan. Tomaat, aardappelen, uien, prei verkiezen we door aan te kopen. Verder gaan we eens kijken bij onderstaande Url. http://www.ed.nl/regio/helmond/brabants ... -1.4071656 Quote Een theorie blijft een hypothese tot deze aan de praktijk wordt getoetst! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jelmer Geplaatst: 4 november 2013 Share Geplaatst: 4 november 2013 Welkom op dit forum! Quote “Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oudje Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Share Geplaatst: 29 november 2013 Die ideeën moet ik de komende maanden van jullie opdoen.. In ieder geval moet de boerenkool, spinazie, tuinboon, prinsesse-boontjes o.i.d., sla,ijsbergsla, andijvie,radijsjes,rode biet,bosuitjes op het menu staan.Tomaat, aardappelen, uien, prei verkiezen we door aan te kopen. Mijn verdere ideeën haal ik uit Australië, daar zijn ze zeer ver met biologische culturen.http://www.nutri-tech.com.au/ http://www.nutri-tech.com.au/blog/2011/11/art-and-science-of-composting/ Quote Een theorie blijft een hypothese tot deze aan de praktijk wordt getoetst! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ben92 Geplaatst: 29 november 2013 Share Geplaatst: 29 november 2013 Je ziet er al goed voorbereid uit welkom Quote voor alle zaden en zaadjes http://www.aedoszaden.nl plant veredeling, leuk jazeker kijk ook even hier: http://plantbreedingforum.eu/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oudje Geplaatst: 15 december 2013 Auteur Share Geplaatst: 15 december 2013 Het ligt allemaal te rusten.Zandbakken beginnen mooi bij te zakken.. Quote Een theorie blijft een hypothese tot deze aan de praktijk wordt getoetst! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oudje Geplaatst: 25 april 2014 Auteur Share Geplaatst: 25 april 2014 Het is nog ff wennen maar ben wel vroeg met de tuinbonen.De eerste snijsla is ook al bijna op.En de boerenkool staat onder het fijnmazen net.. Quote Een theorie blijft een hypothese tot deze aan de praktijk wordt getoetst! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 25 april 2014 Share Geplaatst: 25 april 2014 Misschien een leuk idee om je foto's van dit jaar in het 'mijn moestuin seizoen' topic te plaatsen, dan kunnen we het wat blijven volgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oudje Geplaatst: 21 mei 2014 Auteur Share Geplaatst: 21 mei 2014 Wil het toch ff hier bij laten. Vandaag eten we boerenkool.Doordat ik 2 plantjes wij elkaar geplant had is het vandaag tijd voor uitdunnen. Quote Een theorie blijft een hypothese tot deze aan de praktijk wordt getoetst! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 21 mei 2014 Share Geplaatst: 21 mei 2014 Is er geen beplanting die bodem schoner kan maken, met de tijd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oudje Geplaatst: 24 juni 2014 Auteur Share Geplaatst: 24 juni 2014 Het is nog ff wennen maar ben wel vroeg met de tuinbonen.De eerste snijsla is ook al bijna op.En de boerenkool staat onder het fijnmazen net.. Quote Een theorie blijft een hypothese tot deze aan de praktijk wordt getoetst! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oudje Geplaatst: 13 juli 2014 Auteur Share Geplaatst: 13 juli 2014 Is er geen beplanting die bodem schoner kan maken, met de tijd? Quote Een theorie blijft een hypothese tot deze aan de praktijk wordt getoetst! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 15 juli 2014 Share Geplaatst: 15 juli 2014 Wederom welkom op dit forum in dit voorsteltopic Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.