Jorieke123 Geplaatst: 7 oktober 2013 Share Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik zoek, ik zoek (en ik probeer het hier maar eens): De peervormige lijsterbes, die er ook in een appelvormige variant is. Sorbus domestica pomifera of Sorbus domestica pyrifera dus. Of ervaringen van mensen die zeggen dat de vruchten, zelfs na weken liggen (zoals staat beschreven op een aantal websites), nog steeds niet te (vr)eten zijn Misschien heeft iemand hier een zaailing, of een ent, of een wat-dan-ook? Quote Giga-gaas.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuras Geplaatst: 7 oktober 2013 Share Geplaatst: 7 oktober 2013 (aangepast) Ik zoek, ik zoek (en ik probeer het hier maar eens): De peervormige lijsterbes, die er ook in een appelvormige variant is. Sorbus domestica pomifera of Sorbus domestica pyrifera dus. Misschien heeft iemand hier een zaailing, of een ent, of een wat-dan-ook? Lijsterbes staan bij de buren. Welke is het.... weet niet, morgen zal een foto maken van het boompje en bessen... 8 oktober 2013 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 7 oktober 2013 Share Geplaatst: 7 oktober 2013 Je moet schijnbaar wachten tot ze overrijp zijn voordat je ze oost, als ze vanzelf van de boom vallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuras Geplaatst: 8 oktober 2013 Share Geplaatst: 8 oktober 2013 Paar foto's.. Lijkt niet op domestica Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst: 8 oktober 2013 Nee, die hebben wij hier ook veel staan ja. De 'normale' lijsterbes denk ik? Quote Giga-gaas.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 8 oktober 2013 Share Geplaatst: 8 oktober 2013 Wellicht kan je contact opnemen met deze Belgische kwekerij:http://demoerbeiboom.be/nl/catalogus/peervormige-lijsterbes Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 8 oktober 2013 Share Geplaatst: 8 oktober 2013 Mooie intersante site. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.