eenertjuh Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Bij de boerenbond hebben ze ze niet meer.Iemand die weet waar ik ze dan in een stenen winkel kan halen? Quote
zonnetje Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 heb ik laatste bij Xenos in Tilburg gekocht dus dan hebben ze die waarschijnlijk ook in Xenos Eindhoven . Quote
Frans Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Je kunt ook naar Ikea Eindhoven. Als je de link aanklikt zie je dat extra rubberringen bij Ikea apart verkrijgbaar zijn. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70213545/ Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
eenertjuh Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2013 Bij de xenos?Daar had ik het juist niet verwacht.Heb je ze al geprobeerd? Miss straks even naar toe rijden. Tips zijn uiteraard nog steedts welkom. Quote
zonnetje Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Bij de xenos?Daar had ik het juist niet verwacht.Heb je ze al geprobeerd? Miss straks even naar toe rijden. Tips zijn uiteraard nog steedts welkom.Nee heb ze nog niet geprobeerd .Maar had er een paar die uitgedroogd waren dus heb voor de zekerheid alvast nieuwe gehaald . Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Volgens mij ook bij Marskramer en Blokker Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.