Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag heb ik een krans gemaakt van de uitgebloeide hortensia bloemen uit mijn tuin. Ik heb de mooiste bloemen genomen en ze heel eenvoudig op een oase-ring geprikt (te koop bij de Action voor maar 1,29 euro). En dit is het resultaat:

13738075885538678535911127947035n38301380040765.jpg

13762905885539378535841775413451n66271380040770.jpg

Leuk om te doen!

Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!

Geplaatst:

Prachtig, en de bloemen drogen ook zo mooi in zodat je er een hele tijd plezier van hebt.

Zelf ben ik ook rond deze tijd druk bezig met hortensiakransen e.d.

De combinatie van hortensia met bloemen van Sedum en onrijpe bramen is trouwens ook zo mooi...

Geplaatst:

Leuk,en laat ik nu net zo'n ring hebben liggen,en een grote hortensia hebben staa. Ook leuk om er een vogelvoertaartje in te zetten.

Geplaatst:

Ik vind het ook prachtig. Absoluut ( vroeger ook wel es gemaakt ) Maar ik vind het ook wel echte stofnesten. Iemand een tip daarvoor ? Daar tegen dus eigenlijk.

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Wat mooi, zeg!

Welke bloemen blijven lang mooi in zo' n krans?

Is wel een heel leuk idee om aan mijn moeder te geven met kerst, maar heb dan wel bloemen nodig die mooi opdrogen, zeg maar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...