Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voor iedereen: Welkom op de Moestuin-forum-dag 21 september

weknow

Aanbevolen berichten

Hhaha. Héérlijk he ? Ja. Zelhem is ver weg. Rotterdam is voor jou ook ver weg. Voor Belgen is Assen helemaal ver weg. Niks aan te doen dus. Van hier uit wordt veel met elkaar mee gereden.

Maar Loes, wat wél leuk is, is dat er soms ook een Noordelijke moestuindag georganiseerd wordt. Ergens in het hogere noorden. Misschien wil jij dat komend jaar op je nemen ?

ik heb niet echt de ruimte voor een moestuindag, mijn moestuintje bestaat uit 2x4meter

maar klopt voor mij is iets al snel te ver. met een paar uur energie per dag is het nogal zonde als die energie in reistijd zit

daarom ben ik ook benieuwd naar de noordelijke moestuindag

juist leuk dat er 2 verschillende zijn zodat het voor iedereen een beetje bereisbaar blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

??? Als ik FYF opzoek krijg ik link met een conservatorium... ??

Verder zoeken brengt me bij FRUIT YN FRYSLAN

Om misverstanden te voorkomen:

Er is maar één echte MoestuinForumDag en dat is die bij Jorieke&Joep in Zelhem, de MTFD genaamd. Daar gaat dit topic over.

Daarnaast hebben we afgelopen jaar bij Thea een Noordelijke Moestuin Middag (NNM) georganiseerd voor diegenen die Zelhem te ver vonden of wegens andere reden die reis niet konden maken e.d. (of om de ruilgoederen van de MTFD verder te verspreiden).

Dit was gewoon een gezellig ongedwongen onderonsje, eten, kletsen, plantjes en zaden ruilen etc.

Mijns inziens niet iets om allerlei organisaties bij te betrekken of workshops e.d. plaats te laten vinden.

Eventueel doen we weer iets in het Noorden volgend jaar maar dat staat dus helemaal los van de MTFD. Nieuws hierover komt dan vanzelf op het forum terecht in een apart topic.

Het idee van FYF o.i.d. is wel leuk maar dat soort dingen kunnen we beter los van NNM organiseren voor geïnteresseerden.

Topic aanmaken, interesse inventariseren, datum prikken... etc...

ps... Willem, krijg je de nieuwsbrief van Tuin In Stad ook? Daar komen ook leuke workshops langs... binnenkort bijvoorbeeld: Paddestoelen kweken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erny nee hoe kom ik bij die nieuwsbrief.

Met FYF bedoelde ik inderdaad Fruit yn Fryslan, een hele sympathieke club

NAV onderstaande Pivebericht van Erny zijn enkele wijzigingen in dit bericht aangebracht.

naam Erny

Hai Willem,

Zou je mijn naam in het mtfdtopic van Erna in Erny willen veranderen? Thanx!

Enne... Tuin in Stad had met de storm nogal spectaculaire schade! Water en gasleiding door boom omgetrokken met als gevolg een grote spuitende fontein!

Maar interessante plek. Kijk maar eens rond op de site of ga er eens heen, ze kunnen, vooral na de storm, veel hulp gebruiken.

Groetjes,

Erna

aangepast door Gast

[*]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...