Piroska Geplaatst: 11 mei 2015 Geplaatst: 11 mei 2015 wow, geweldige bloemkool! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Kibas Geplaatst: 4 juli 2015 Geplaatst: 4 juli 2015 Ik vind hem zo mooi. Hij is net een bloem. Hij is op een paar gram na 1 kilo zwaar en 40 cm breed. De breedte is aanvechtbaar, want ik kan hem ook breder neerleggen. Het gewicht is op de weegschaal 998 of 938 gram, dat kon ik niet goed zien.Ik kon niet goed meten, hij was te groot voor de weegschaal. De bladeren steunden deels op de grond, waardoor het gewicht lichter uitvalt dan het is. Maar goed, laten we zeggen dat de weegschaal 938 gram heeft aangegeven, dat is de lichtste optie. Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 juli 2015 Geplaatst: 5 juli 2015 Mooie andijvie zeg. Hier leggen ze er in de laatste week ( weken?) een bord op zodat het midden bleekt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Itoero Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 M'n eigen record verpulverd Ik heb aan een plant 2 enorme tomatentrossen boven elkaar hangen.De bovenste tros heeft 62 tomaten!Het is de tastyno, vrij grote kerstomaten, goede smaak, lang houdbaar en extreem prdouctief. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
speets Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Práchtig Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Itoero Geplaatst: 25 augustus 2015 Geplaatst: 25 augustus 2015 Het record van de zwaarste tomaat is er ook aan Ik heb er een van 1579 gram!sorry bit Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 augustus 2015 Geplaatst: 30 augustus 2015 witte winterwortel 41cm Quote
Jenneke Geplaatst: 3 september 2015 Geplaatst: 3 september 2015 Ik vind dit jaar m'n snijbiet zo groot zo'n 2x zo groot als voorgaande jaren. IK heb de zaden van deze soort (Argentata) in 2006 in Zwitserland gekocht, de zaden zijn al 6 jaar over datum maar komen nog steeds 100% op, maar dit jaar doet'ie het beter dan ooit.Vanmiddag geoogst blad had een lengte van 70 cm. De Fordhook Giant die er naast staat is bijna de helft kleiner.Wie heeft er grotere bladeren Quote
Erny Geplaatst: 3 september 2015 Geplaatst: 3 september 2015 Zo groot laat ik ze het liefst niet worden maar snij ze kleiner en eet ze malser. Quote
Jenneke Geplaatst: 3 september 2015 Geplaatst: 3 september 2015 Ze zijn nog helemaal niet stug , zelfs de stelen waren in 5 minuten heerlijk beetgaar. Quote
Uppy Geplaatst: 20 september 2015 Geplaatst: 20 september 2015 Hij moet nog iets verder afharden, en dan wordt hij gewogen.De pompoen bovenop weegt bijna 5 kg. Quote https://www.facebook.com/pages/Uppys-moestuin/429899817149798
Itoero Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 Ik heb de indruk dat het een zware pompoen is. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
piggy Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 Misschien iets voor deze topic zwarte winterramenas Quote
Kibas Geplaatst: 13 december 2015 Geplaatst: 13 december 2015 Yakon, op de foto lijkt hij niet eens zo groot, misschien omdat niet duidelijk is dat de vloertegels klein zijn. Hij weegt 1183 gram. Die er voor ligt weegt 1060 gram. Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 december 2015 Geplaatst: 13 december 2015 Mooie knollen beide!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 2 augustus 2016 Geplaatst: 2 augustus 2016 Ik kan met de zoekfunctie niet vinden of in dit topic al eens een aardappel is aangemeld. Dus ik post die van mij maar gewoon: Ok, hij weegt geen kilo ofzo, maar het is wel de grootste (denk ik...) die ik uit de tuin heb gehaald in de afgelopen jaren Het betreft een Texla, van een plant die daar zelf is opgekomen uit een aardappel die er nog in de grond zat sinds vorig jaar. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
tuinLB Geplaatst: 2 augustus 2016 Geplaatst: 2 augustus 2016 Vorige week een bolcourgette van bijna 5 kilo uit de tuin gehaald. Heb er een foto van gemaakt, moet alleen nog even kijken hoe ik deze op het forum krijg. Deze courgette plant groeit naast de pompoenen en dit was de enige courgette aan die kant van de plant. Heb de courgette aangezien voor een pompoen vandaar dat hij iets groter dan gepland is geworden Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 Biet Golden Grex.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 7 september 2016 Geplaatst: 7 september 2016 Waanzinnig, Jet! Die biet weegt meer als mijn hele bieten oogst! Hahahha!Wat ik me afvroeg, is de biet ook nog gewoon te eten als hij zo enorm groot is? Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 september 2016 Geplaatst: 7 september 2016 Ja dat schreef ik bij het eet topic: ik heb hem geschild en in blokjes gesneden en in een reuze alumni folie pakketje met knoflook olie en balsamico laten garen..afgekoeld is het een heerlijke salade voor 3 dagen. Rauw vond ik de blokjes trouwens ook lekker. En wat ook leuk is..deze biet is van zelf gekweekt zaad..daar ben ik trots op. De broertjes zijn allemaal wat kleiner maar nog steeds aardig op gewicht..er komt er nog zoeen aan.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
speets Geplaatst: 4 november 2016 Geplaatst: 4 november 2016 Ik heb er een! Een record Pepino-meloenpeer van ongeveer 840 gram Heb alleen niet zo'n geavanceerde weegschaal, maar dat mag de pret niet drukken Bij elkaar is het 3,3 kilo en er hangt nog minstens 2x zo veel aan de struik. Er is nachtvorst voorspeld, dus er gaat een dekentje over Ik zie nu dat Frans er een had van 899 gram. Ik had niet op meloenpeer gezocht Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
geedee Geplaatst: 5 november 2016 Auteur Geplaatst: 5 november 2016 Kan gebeuren....ik zag dat ze ook niet op de juiste plek stonden(in 1e post) en heb dat ff aangepast. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.