Ga naar inhoud

Het Grote Moestuin-forum Record Topic!!

Aanbevolen berichten

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Grooot !! Héél groot zelfs

Maar helaas geen record, er zijn er nog een aantal grotere voor u.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Er zijn vast al reuze-courgetten hier de revue gepasseerd. Dus ik weet niet of de mijne tot de top behoren, maar misschien wel het aantal reuze-courgetten. Na 3 weken vakantie heb ik vele joekels in de tuin. Twee heb ik er al op, maar de grootsten zijn er nog, omdat de 'kleineren' er bovenop lagen en eerst verwijderd moesten worden, voor de joekels veilig tevoorschijn getoverd kunnen worden. Ik zal eens zoeken hoe groot het record hier is en als ik het gevonden heb en de mijne blijken groter, dan zal ik het hier plaatsen.

Edit, ik zie nu dat het record 7,2 kg is. Dat is wel heel erg veel

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Dát is een enorme lange!!! En wat staat Sander er ook lekker op...

Mooi dat ze bloeien trouwens, daar mag ik er vast wel een paar van meenemen straks... Die van mij blijven maar groen en groen en groen...

Geplaatst:
:o Dát is een enorme lange!!! En wat staat Sander er ook lekker op...

Mooi dat ze bloeien trouwens, daar mag ik er vast wel een paar van meenemen straks... Die van mij blijven maar groen en groen en groen...

Ja uh, San staat er inderdaad een beetje raar bij, wilde geloof ik naar achteren gaan voor de foto ofzo, maar dat werkte niet.

Je hebt 2 soorten, 1 bloeit wel en 1 bloeit niet, neem als je hier bent maar een paar knolletjes van de bloeiende mee, is erg mooi!

Geplaatst:

Haha wat n gewéldige foto Speciaal voor dit topic gemaakt? Mooi hoor

Jullie staan er zo leuk trots te wezen met de meter erbij.....Ik nomineer m voor t "foto van de week" topic

Geplaatst:

Toffe aardperen!

De mijne - die ik van jou heb Piroska - bloeien nog niet eens. Ik heb ze ook ingekort, net als de andere soort in mijn tuin, dus geen partij ditmaal.

Geplaatst:

Staat er nog niet bij, maar mijn grootste citroenkomkommer woog 147,5 gram, diameter 67 mm..

Er zijn vast zwaardere, maar t moet ergens beginnen he?

5wjye.jpg

Geplaatst:

Zonnebloem heeft de 3 meter gehaald!! Er zit een touwtje aan een ik dacht bloemblad, maar blijkt toch aan een blad van de stengel vast te zitten waardoor die niet helemaal meegroeit. Maandag proberen we nog om het touwtje met op iedere meter een knoopje vast te maken aan de bloem, zodat deze mee de hoogte in gaat. Deze zonnebloem is er nog lang niet, want de hoofdbloem is pas zo'n 15 cm in doorsnee .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...