heggemus Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Hallo, dit jaar zijn er vanzelf een paar pompoenplanten opgekomen in mijn tuin. Waarschijnlijk zaten er nog een paar pompoenpitten in mijn compost. Ik heb ze nu geoogst, maar eigenlijk geen idee wat voor soorten het zijn. Ik herken ze in ieder geval niet van vorig jaar Wie heeft er een suggestie? Quote
mw vogel Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 hoi, heb je al een exemplaar opengesneden? prachtige oogst trouwens, en zo vroeg! ik vermoed dat de gestreepte spagettipompoenen zijn. moet duidelijk worden als je 'm slacht kijk ook eens op http://www.depompoenenkar.nlstaan veel soorten beschreven met foto.laat nog eens weten hoe ze smaken! Quote
Elizabet Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 En ik denk dat de linker een klap van een courgette heeft meegekregen in z'n vorig jaar. Wel mooi hoor Quote elizabet.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.