Jalapeno Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Hallo iedereen, Ik ben Jalapeno, ik tuinier sinds een paar jaar en elk jaar neemt het steeds serieuzere vormen aan. Erg verslavend laten we maar zeggen Als ik soms vragen had en ze opzocht op google kwam ik heel vaak op deze site terecht, dus werd het hoog tijd om mezelf hier maar eens aan te melden. Ik hoop via deze weg nog veel bij te leren. Groeten, Jalapeno Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Carmen Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Hartelijk welkom! Ik kwam hier op dezelfde manier terecht een weekje geleden . Groetjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 hjoi, welkom ja verslavend...heb dit jaar zelfs jalapenos gekweekt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jalapeno Geplaatst: 23 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Haha, ik heb dit jaar ook voor het eerst jalapenos gekweekt. Vandaar de nickname Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Welkom ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eveline68 Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 23 augustus 2013 Share Geplaatst: 23 augustus 2013 welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zonnetje Geplaatst: 24 augustus 2013 Share Geplaatst: 24 augustus 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roosmarij Geplaatst: 25 augustus 2013 Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Hallo Jalapeno, welkom! Zo ben ik hier ook gekomen en ik heb dezelfde ervaring: zwaar verslavend!veel plezier!! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.