Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zijn dit groene pepers of ben ik ongeduldig?

Cupcakeje

Aanbevolen berichten

Ik heb twee peper planten van het tuincentrum maar die man heeft ze voor mij uit hun siertuin gegraven ( het waren de laatste twee en ik wou ze heel graag) Dus nu weet ik de namen niet van de pepers. Dat is voor mij nog niet zo een heel erg probleem. Maar de pepers aan mijn ene plantje blijven groen terwijl mijn andere plantje ( ik denk spaanse pepers) in die zelfde tijd al meerdere nieuwe pepers rood heeft verkleurd. Dus mijn vraag is, heb ik een groene peper plant? of ben ik gewoon weer is ongeduldig?

img343447251375529514.JPG

img343664331375529520.JPG

Dit is de plant met de veel grotere maar wel nog groene pepers, horen die zo of gaan ze nog verkleuren?

img342669101375371432.JPG

Dit zijn beide planten ze staan dus naast elkaar dus de een staat niet meer in de zon dan de ander want daar zou de verkleuring normaal ook aan kunnen liggen natuurlijk

Alvast hartstikke bedankt voor de hulp. OW en als jullie wel de namen weten hoor ik ze graag hoor. Wie weet ben ik zo dapper om de zaadjes te oogsten zodat ik kan ruilen.

Veel Liefs Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

horen die zo of gaan ze nog verkleuren?

Het is goed mogelijk dat die zo blijft.

Ik heb ook een peperplant die groene pepers aanmaakt die niet verkleuren.

De plant komt van een tuincentrum dus ik weet niet welke soort het is.

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze informatie kreeg ik op facebook kan dat kloppen??

Deze blijven groen door de salade is heel lekker laat ze niet te lang anders worden ze heel hard eet ze maar nu het nog zo licht van kleur zijn

7 uur geleden via mobiel · Vind ik niet meer leuk · 1..

Denise Carlier bedankt ik ga ze meteen plukken!

7 uur geleden · Vind ik leuk..

Selena Wijnhoud Misschien dat het groene peper is. Maar dan zouden ze nog wel groener moeten worden.

7 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk..

Gulay Albayrak nee zo zijn ze goed niet te lang laten hangen want ik heb ze ook

3 uur geleden · Vind ik leuk..

Selena Wijnhoud Zijn het dan groene pepers? Ik ben ook wel benieuwd haha want ik wist het niet zeker

3 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk..

Albayrak ja jullie hebben alleen donker groene pepers ik weet niet van wie jij die zaadjes heb maar wij gebruiken deze pepers altijd is heel lekker proef maar

Gulay Albayrak ik zie het van de tuincentrum eet ze gewoon lekker op

Selena Wijnhoud Wij hebben geen pepers. Maar heb ze wel eens gezien en dan zie je idd vaak de donker groene

3 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk..

Gulay Albayrak ik ben van turkse afkomst dus wij hebben altijd deze licht kleurige donker kopen wij heel zelden hier zit meer smaak aan

Denise Carlier hahah ja ik heb ze inderdaad van overvecht ik heb er twee ook een spaanse peper en ik wou ze zo graag hebben dat die man ze uit hun eigen tuintje heeft gegrafen voor mij ik heb ze geplukt en ik ga er sambal van maken ben heel benieuwd:)

12 minuten geleden · Vind ik leuk..

Denise Carlier weet jij toevallig ook de naam van deze peper?

een paar seconden geleden · Vind ik leuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...