Sandyhondel Geplaatst: 12 juli 2016 Share Geplaatst: 12 juli 2016 Hallo allemaal Ik heb een vraagje ik ben helemaal nieuw in de moestuin en kan wpme er goed in vinden en krijger ook rust van maar op moment niet want de paprika planten krijgen allemaal zwarte vlekken op het blad. Iemand enig idee hoe dat kan en wat ik er aan kan doen Gr sNdy Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 12 juli 2016 Share Geplaatst: 12 juli 2016 Heb je misschien een foto? Sommige paprikasoorten krijgen zwarte vlekjes in bijv. de oksels bij de stam en takjes en die horen daar. Maar vlekken op het blad zal niet horen... Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Sandyhondel Geplaatst: 12 juli 2016 Auteur Share Geplaatst: 12 juli 2016 Ik heb er 3 planten vol mee zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oscardevos Geplaatst: 13 juli 2016 Share Geplaatst: 13 juli 2016 Ziet er niet gezond uit. Het is moeilijk om een inschatting te maken, du wat extra info is handig: Ik zie veel glimmende vlekjes en rechtsboven een gebobbeld blad en ik vermoed dat de paprika last heeft van luizen. Is dat zo? Plakken de bladeren?Krijgt de paprika wel genoeg zon? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 13 juli 2016 Share Geplaatst: 13 juli 2016 Hoeveel planten staan er in die pot/bak en hoe groot is die? Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...