loes Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 (aangepast) Aanbod:2x tijmplantjes, geworteld -> zadentafelKattenkruid (Nepeta cataria) plantjes of zaden. sjalotten "Red gourmet" (5 a 6 stuks) -> zadentafelgele herfst framboos "Fallgold"Druivenstekken vermoedelijk "Boskoop Glory"knoflookbieslookvierkante turf potjes (27st)Witlof zaden "mechelse middelvroeg Videna" (zonder dekgrond) Kattenspeeltjes van CatFun kunnen ook mee naar de MTDF. zowel ruilhandel als bestelling. Graag doorgeven voor 27 april zodat ik voor de MTDF nog ff mijn rust kan pakken. Verlanglijstje:rode of gele plantuien, max 9stuks.Actinidia polygama/Silvervine kiwiRode herfst framboosFrambozenaardbei "Frau Mieze Schindler" stekje/plantje rozemarijn Verlanglijstje overig:restjes wol/katoen/acrylgaren om mee te haken restlapjes katoen (minimaal 10x10cm)Viltwol/lontwol/gekaarde wol (eventueel ook tegen betaling) Ruilacties:Jorieke: geeft Rozemarijn + Frau-aardbeien.balkontuinder: krijgt 3x extra sterke muisjes.Erny: krijgt knoflookbieslookSuusP: krijgt 2 gele herfstframboos // geeft garen. Appelvrouw: krijgt witlofzaden + turfpotjes + kattenkruid plantje + twee pakjes geleisuiker speciaal // geeft katoen + tijdschriften + pootuitjesAngela: krijgt 1x puntpaprika // geeft rode framboos + tijdschrift stadstuinieren.berijl: krijgt gele herfstframboos // geeft wol/katoen.Salempie: krijgt 2x druif + rucola. // geeft 2x geleisuiker speciaalCupcakeje: krijgt 1x gele herfst framboos // geeft rode herfstframboos.Bouwvrouwe: krijgt 1x druif // geeft beetje ouessant wol Kim: krijgt gele herfstframboos // geeft wolletjesKoolrabi: krijgt rucola zaden 30 april 2015 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Je mag hier zo wat Frau-aardbeien uitspitten. En ik heb 2 mooie rozemarijnplantjes, waar ik er wel 1 van kan missen. Gered van de markt, en ze doen het nu erg goed. Ze staan in pot. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
balkontuinder Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Leuk dat je ook komt! Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Zelf heb ik wel interesse in de extra sterke speelgoedmuisjes. Mijn poezen zullen er dol op zijn. Staat er iets op mijn lijst wat je interessant vindt? Of zal ik er gewoon voor betalen? Quote
loes Geplaatst: 11 februari 2015 Auteur Geplaatst: 11 februari 2015 Je mag hier zo wat Frau-aardbeien uitspitten. En ik heb 2 mooie rozemarijnplantjes, waar ik er wel 1 van kan missen. Gered van de markt, en ze doen het nu erg goed. Ze staan in pot. super, wil je er iets voor terug hebben?vorig jaar rozemarijn gezaaid maar dat ging allemaal dood. plantje gaat vast beter Leuk dat je ook komt! Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Zelf heb ik wel interesse in de extra sterke speelgoedmuisjes. Mijn poezen zullen er dol op zijn. Staat er iets op mijn lijst wat je interessant vindt? Of zal ik er gewoon voor betalen?hoeveel muisjes zou je willen?ik zie zo niets op je lijst maar wie weet komt dat nog. daar komen we nog wel uit Quote
Erny Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 En ik heb wel weer wat rode plantuitjes "Piroska" voor je. Heb wel belangstelling voor de knoflookbieslook. Quote
loes Geplaatst: 11 februari 2015 Auteur Geplaatst: 11 februari 2015 de rode plantuitjes bevielen vorig jaar goed dus daar heb ik zeker belang bij. knoflookbieslook is dan voor jou Quote
loes Geplaatst: 16 februari 2015 Auteur Geplaatst: 16 februari 2015 (aangepast) aanvulling aangeboden:witlof zaden (mechelse middelvroeg zonder dekgrond). net nieuw zakje dus nog een goede houdbaarheid. Ik heb ook nog 3 aardbeienplantjes staan die over zijn. helaas zijn hiervan de stickers vervaagd dus ik weet nu niet meer welke rassen het zijn. sowieso 1 lambada, de andere geen idee... Gezocht:ik zoek dus nog een rode herfstframboos. en misschien heeft er iemand restjes katoen/wol/acrylgaren? zelfs kleine stukjes vanaf 30cm zijn al bruikbaar.ook restlappen katoen zijn welkom. groot of klein (minimaal 10x10cm) in alle kleuren, zolang het maar netjes is.(er stond een grote box restgaren en restlappen bij mijn ouders op zolder en die blijkt foetsie... ) 16 februari 2015 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Witlofzaden wil ik wel overnemen..is dat genoeg om een rijtje te zaaien? En turfpotjes voorcde helleboruszaailingetjes. Ik kijk voor restjes..wol hou ik zelf maar ik heb ook wel katoen...denk ik. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
loes Geplaatst: 16 februari 2015 Auteur Geplaatst: 16 februari 2015 ik heb een vol zakje en kan zelf maar een vakje van 30x30 vullen (de komende 2 a 3 jaar? ) dus daar blijft vast genoeg van over. helleborus zaailingen heb ik niet op je lijstje zien staan, watvoor soort/kleur heb je?? Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 O ik bedoelde dat ik daar helleborusjes in zou willen zetten ik heb een berg zaailingetjes.Ik wilde je dus alleen katoen aanbieden... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 aRGG lastig, twee accounts Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
SuusP Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Wat ik dus wilde zeggen: goed om je iets terug te kunnen geven voor de gele framboos. Ik heb nl. vast een boel wol/acryl restanten tegen mei. Zo, he he... Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
loes Geplaatst: 16 februari 2015 Auteur Geplaatst: 16 februari 2015 Gelukt Super kan ik met mijn projectjes prutsen. Quote
berijl Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 volgens mij heb ik nog restjes wol en/of katoen liggen . Ik ga zsm even speuren.Mocht ik wat vinden, dan zou ik heel blij zijn met de herfstframboos. Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
loes Geplaatst: 18 februari 2015 Auteur Geplaatst: 18 februari 2015 reserveer ik alvast een framboos voor je. Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Is dit wat? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Sorry alleen die donkerblauwe niet..die pikt kleinzoon net in. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Ik heb n stapeltje stofstalen voor je. Quote
berijl Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 sorry, late reactie maar zojuist de garen opgesnord. Kan je hier wat mee? : Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
loes Geplaatst: 25 februari 2015 Auteur Geplaatst: 25 februari 2015 ohhh wat veel kleurtjes. Dan ben ik nu eerst wel voorzien door Appelvrouw, Berijl en eventueel SuusP. Ik zag dat jootje ook blij wordt van acryl/katoen (klik) dus wie nog meer heeft kan haar misschien blij maken Ik heb n stapeltje stofstalen voor je. wil je er iets voor terug? Quote
geedee Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Nee hoor....hooguit n fotootje hier ooit..... als het is verworden tot iets leuks Quote
loes Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Geplaatst: 9 maart 2015 ik heb 2 gewortelde hortensia stek in de aanbieding. in de moestuin heb ik snoeiafval van de hortensia gebruikt om de vakken te maken.enkelen hiervan zijn gaan uitlopen. voor de katteneigenaren heb ik eventueel kattenkruid (Nepeta cataria) plantjes of zaden. ik ben opzoek naar Actinidia polygama(Silvervine kiwi). mannelijk of vrouwelijk maakt niet uit. kleine kans dat iemand deze thuis heeft maar niet geschoten is altijd mis mocht iemand de plant ergens te koop tegenkomen hoor ik het ook graag. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.