Jet Geplaatst: 16 april 2014 Share Geplaatst: 16 april 2014 Vanwege ruimtegebrek op zoek gegaan naar een alternatief voor een kweekkas. Op internet kwam ik deze kast tegen:Die vond ik echt heel erg leuk! Ik ben op marktplaats gaan speuren naar een vitrinekast die hier een beetje op leek. Ik vond deze en hij was zelfs gratis af te halen! Vervolgens heb ik een groot gat in de bovenkant gezaagd en er afdakje van doorzichtig golfplaat op bevestigd, aan alle kanten een beetje overhangend. De schuine zijkanten laat ik open om wat te luchten. Het enige wat ik nu nog even moet doen is m op balkjes zetten, zodat de kast aan de onderkant niet al te nat wordt. Ik hoop dat dit een beetje gaat lukken en ben benieuwd of jullie het idee wat vinden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 16 april 2014 Share Geplaatst: 16 april 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 16 april 2014 Share Geplaatst: 16 april 2014 Gratis is altijd goed! Mooie vondst. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Estemy Geplaatst: 17 april 2014 Share Geplaatst: 17 april 2014 Heel erg mooi! Het is moeilijk op de foto om te zien of het al gedaan is of niet, maar ik zou het hout beitsen (binnen en buiten met buitenbeits of tuinbeits), dan kan die nog beter tegen regen en zon. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bazarie Geplaatst: 30 april 2014 Share Geplaatst: 30 april 2014 Ziet er mooi uit. Maar pas op met vocht, deze kasten zijn niet gemaakt om in weer en wind buiten te staan. Als de bodemplaat van vezelplaat is dan zou ik m maar gauw op poten zetten. Dat geld ook voor de bovenkant bescherm dit goed tegen nat worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nynkef Geplaatst: 30 april 2014 Share Geplaatst: 30 april 2014 mooi !!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.