Tabita Geplaatst: 20 juni 2013 Share Geplaatst: 20 juni 2013 Heb net ontdekt dat er gaten zitten in de bladeren van mijn stambonen van bijna 3 weken oud Welk beestje kan dit gedaan hebben? En gaan de planten nog goed groeien?Ik denk aan slakken maar ben niet zeker... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 20 juni 2013 Share Geplaatst: 20 juni 2013 Klopt, het zijn slakken geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Claudia69 Geplaatst: 20 juni 2013 Share Geplaatst: 20 juni 2013 Slakken. Net vastgesteld dat er 1 bosje van 7 bonen totaal is opgevreten, er staan alleen nog stokjes. De boosdoener zat wat verder en heeft zijn laatste avondmaal gehad. Ik denk dat de jouwe nog wel doorschieten hoor. Wel even naast je zaaibakje kijken want daar zit gegarandeerd een slak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tabita Geplaatst: 20 juni 2013 Auteur Share Geplaatst: 20 juni 2013 Stomme slakken Zal dan maar eens dringend op zoek gaan naar escar go ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.