Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Compacte aarde (samengeperste aarde)


dennislp

Aanbevolen berichten

Compacte aarde , o.a. verkrijgbaar bij de action.. Aan de ene kant lijkt het slecht, maar aan de andere kant zijn er verhalen dat het goed is...

 

zoals op een bepaalde site stond:

en nieuwe ontwikkeling op tuingebied is nu ook beschikbaar voor consumenten. In de professionele teelt wordt het al jaren gebruikt vanwege de superieure kwaliteit en nu is het ook in consumenten verpakking verkrijgbaar.

 

De woorden als superieure kwaliteit lijken mij iets overbodig voor zo'n samengeperst stukje aarde..

 

Wat denken/vinden jullie?

 

Ik zie een paaaar voordelen:

- Makkelijk mee te nemen

- Je kan het altijd in je garage ofzo hebben, dus je hebt altijd aarde, het zal nooit op zijn.

 

 

Als je het uiteindelijk gebruikt, wel mengen met andere aarde/zand denk?

 

 

 

V+94wSg==.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet, het lijkt me niks..

 

Een handig en origineel artikel voor een verkoopactie waarmee u veel bijval zal oogsten met een hoge winstmarge. Wanneer u 1.280 blokken/tabletten weet te verkopen heeft u al een mooie winst van € 1.280,00. Want dan kost een blok van 650 gram slechts € 1,25 per stuk. Uiteraard ook weer met de nodige gratis ondersteuning van posters, full colour intekenlijsten, voorbeeldbrieven enz. om u zoveel mogelijk tijd te besparen. Kijk voor winstmarge, ondersteuning en verkoopmogelijkheden bij Waarom Goberg?

 

http://www.goberg.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=123

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Compacte aarde , o.a. verkrijgbaar bij de action.. Aan de ene kant lijkt het slecht, maar aan de andere kant zijn er verhalen dat het goed is...

 

zoals op een bepaalde site stond:

en nieuwe ontwikkeling op tuingebied is nu ook beschikbaar voor consumenten. In de professionele teelt wordt het al jaren gebruikt vanwege de superieure kwaliteit en nu is het ook in consumenten verpakking verkrijgbaar.

De woorden als superieure kwaliteit lijken mij iets overbodig voor zo'n samengeperst stukje aarde..

 

Wat denken/vinden jullie?

Om precies te zijn , het spul bestaat uit 100% cocosvezels Dennis. Ik heb laatst een aantal blokken bij de Action gekocht , uit nieuwsgierigheid. Je krijgt na toevoegen van water (ik gebruikte 3,5 liter voor een blok) een luchtig geheel dat ook zeer rul aanvoelt. Het spul is sowieso ongeschikt om in te zaaien en te stekken. Vocht wordt snel opgenomen maar verdampt aan de oppervlakte ook weer snel waarna er een soort stof- en pluizenlaag ontstaat. Puur zou ik het spul zeker niet gebruiken omdat het me geen goede vervanger van echte potgrond lijkt. Ik heb mijn blokken opgebruikt door ze onder potgrond te mengen . Wat ik er van vind : Vooral onder potgrond met een vastere structuur (vaak door een hoog gehalte gft compost) zal het op dat gebied een verbetering geven. Dat lijkt me ook het enige echte voordeel maar direkt goede potgrond kopen is natuurlijk een stuk makkelijker (en beter).

 

Ik weet niet, het lijkt me niks..

 

Een handig en origineel artikel voor een verkoopactie waarmee u veel bijval zal oogsten met een hoge winstmarge. Wanneer u 1.280 blokken/tabletten weet te verkopen heeft u al een mooie winst van € 1.280,00. Want dan kost een blok van 650 gram slechts € 1,25 per stuk. Uiteraard ook weer met de nodige gratis ondersteuning van posters, full colour intekenlijsten, voorbeeldbrieven enz. om u zoveel mogelijk tijd te besparen. Kijk voor winstmarge, ondersteuning en verkoopmogelijkheden bij Waarom Goberg?

 

http://www.goberg.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=123

Goberg laat exact hetzelfde produkt zien als wat de Action verkoopt alleen is zo'n blok bij de Action verkrijgbaar voor € 0,59 en bij Goberg voor € 1,50 bij een afname tot 500 stuks . Men durft dit zelfs een groothandelsinkoopprijs te noemen en er worden leuke winsten in het vooruit gesteld als je weer doorverkoopt. (Me hoela ... en dan druk ik me nu echt heel voorzichtig uit )

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt..

Blokje dat ik nog heb liggen zal ik wel ergens door heen mengen!

 

Goberg weet denk niet veel af van de beste manieren om dingen te verkopen (of in te kopen)

Iedereen die die prijs ziet en de prijs van de action weet.......

Sowieso raar, 2,50 per blok verkopen? Veel duurder dan een zak potgrond terwijl je eigenlijk goedkoper zal verwachten... (i.v.m. transport kosten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goberg weet denk niet veel af van de beste manieren om dingen te verkopen (of in te kopen)

Iedereen die die prijs ziet en de prijs van de action weet.......

Neem van mij aan dat Goberg precies weet wat hij doet Dennis . Veel mensen kennen dit spul en de prijs bij de Action niet. Er zijn er altijd die dollartekens in hun ogen krijgen als ze zo'n advertentie zien maar uiteindelijk is alleen Goberg de grote winstmaker.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

jup.. dat klopt ze weten wat ze doen, maar of het nou zo slim is, het kan slimmer denk ik.

Alleen als de mensen die bij hun willen kopen nadenken, kopen ze het denk niet.

Het is een vrij onbekend product om zo te zeggen, dus wat zullen veel mensen denken? "He, grappig! Maar is een keertje uitproberen, misschien is het wat." Dat zeg je veel sneller bij een lage prijs, voor €2,50 is het toch een product dat je minder snel gaat uitproberen.

 

Maarja, uiteindelijk moeten ze het idd. hebben van de mensen met dollar tekentjes denk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is het zelfde spul als wat in die kweeksetjes zit; zo'n plastic minikasje, een paar potjes en zaadjes. Heb zelf ook al een aantal van die blokken gebruikt, heb tot nu nog niet echt nadelen ondervonden. Maar ook weinig voordelen; je handen blijven inderdaad redelijk schoon en zo'n blok neemt minder plek in dan zakken aarde.

Of de plantjes het ook fijn vinden....dat moeten we nog even afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...